html> لیوانها همه نصفه بود...

تهاجم فرهنگی تاکجا؟؟؟؟

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ http://boshghabebala.loxblog.com خوش آمد میگویم ... در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود. مقام معظم رهبری

 

به یاد افطار شهدا:

برای گرفتن جیره افطار ته صف بودم، به من آب نرسید!

بغل دستیم لیوان آب رو داد دستم، گفت:

من زیاد تشنه نیستم، نصفش رو تو بخور.

فرداش شوخی شوخی به بچه ها گفتم: از فلانی یاد بگیرید، دیروز نصف آب لیوانشو به من داد، بچه ها گفتند:

لیوانها همه نصفه بود!

(شادی روح شهدا صلوات)

اللهم صل علی محمد و ال محمدو عجل فرجهم

 
 

                                                   نویسنده :



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 تير 1394برچسب:,

] [ 19:28 ] [ افسرجوان جنگ نرم ]

[ ]